Iran & Irani..(ایران و ایرانی...(ایران من ... ایران ما

(ایران من - ایران ما) . (My Iran- Our Iran ) ما ایرانی ها اغلب دو ایران داریم یکی همه خوبی و آن دیگری...باید این هردو را یکی کنیم تابتوانیم آبادش کنیم. .

Wednesday, March 08, 2006

درد سر بی پلاکی

دقیقا 3 هفته پیش بود که پلاک داون !شدم.درسته پلاک داون.ماجرا ساده رخ داد ،برای صرف شام ،که کمی هم زورکی بود!خونه ی دخترم و دامادم بودیم.برگشتن متوجه ی کندن و بردن جفت پلاک های ماشین شدیم ،وحالا درست 21 روز است که دربدر پلاکم.از پلیس 110 تا کلانتری محل تا آگاهی شهرستان تا راهنمایی و رانندگی.و در ادامه ،انواع تسویه ،شاید هم تصفیه (خدا می داند کدام درست تر است)حساب ها و معاینه و انواع و اقسام کپی و بازدید و ...که ایداد بر من ؛سند مشکل دارد.معلومه اول دل بود که هوری!!ریخت که نکنه زبانم لال مال دزدی خریدم توی فکر بدبیاری های سال 84 بودم که جناب سرهنگ فرمودند کپی .دستپاچه عرض کردم بله چشم چند تا اصل هم دارم که،جناب متوجه ی درحال پسافتادن من شد و فرمود ،دفتر خانه کار غیر قانونی کرده ،من دستپاچه هم بلافاصله گفتم ،غلط کرده که اول جناب سرهنگ و بعد جمعیت زدند زیر خنده...سرتان را درد نیارم که موضوع به فردا و ..موکول گردید اما خنده ی جناب سرهنگ باعث شد که هیچ کس جز من بی پلاک رد نشه و البته کارها همه با لبخندی که تا آخر وقت همچنان بر لبان جناب مانده بود.

1 Comments:

  • At 3:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    بدرود بر شما كه از نزاد نيكوي اريايي و كوروش بسيار زياد فراوان كبير حمايت مي نماييد بدرود بر نزاد نيكوي اريايي

     

Post a Comment

<< Home