Iran & Irani..(ایران و ایرانی...(ایران من ... ایران ما

(ایران من - ایران ما) . (My Iran- Our Iran ) ما ایرانی ها اغلب دو ایران داریم یکی همه خوبی و آن دیگری...باید این هردو را یکی کنیم تابتوانیم آبادش کنیم. .

Wednesday, September 12, 2007

پوزش از تارنما!

مدتهاست که از تو غافل شده ام هرچند سخنها داشته و دارم که تنها باتو می توانم گفت.
اگه خدا یاری کنه دیگه رهات نمی کنم.
من!سالهاست که درباره ی گذشته ی لروبختیاری و کاروبارشان پس از تازش تازیان،میخوانم ومیخوانم.تااینجا کارهایی هم کرده ام که امید دارم روزی بکارآید.....مطلب سودمندی درباره ی ویس ورامین در سایت جناب استاد محمود کویری خواندم و بیادشرح شاعر،فخرالدین اسعد گرگانی ازامنیت کشور در شاهنشاهی رامین افتادم که:
جهان آسوده گشت از دزد و طرار..........زکرد و لور و از رهگیر و عیار.
ویادمان باشد که تا زمان شاعر به ندرت از «نام لر"در متون تاریخی و غیره استفاده میشد.،

1 Comments:

  • At 10:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام بر شما
    خوشحالم که پس از مدتها باز خطوطی از شما می خوانم امیدوارم زین پس ما و تارنما را فراموش نکنید
    khodaee.com

     

Post a Comment

<< Home